18 Mayıs 2011 Çarşamba

AFFILIATE MARKETING SİSTEMİNİN GERÇEKLERİ



Arkadaşlar hepinize merhabalar,

İnternet dünyasında yıldırım hızıyla gelişip büyüyen Affiliate Marketing Sistemi hakkında bugünkü yazımda daha çok sistemin geleceği üzerinde öngörülen bazı gerçekleri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Gelişen pazar ekonomisi içerisinde nerdeyse artık en güçlü pazarlama silahı haline gelen internetin vizyonu geniş,gelecek için oldukça akılcı çözümler üretebilen girişimcilere tartışmasız en iyi kazanç yollarını sunması her kesimden insanın hemfikir olduğu bir gerçektir.

İnsan bu dünyada iki şekilde para kazanabilir.

İlki,bilek gücü dediğimiz birçoğu ağır iş kollarında günde 8 ile 12 saat arası değişen çalışma saatlerine sahip,hayat düzleminde emek-kazanç karşılaştırmasında çoğumuzun pek de memnun kalmadan öteye göçtüğümüz iş şartları vasıtasıyla belirli bir kazanç sağlayabilir.

İkincisi,akıl gücü dediğimiz,yine kendine göre bazı zorlukları olan ama emek-kazanç karşılaştırmasında bilek gücü ile kazanılan gelire kıyasla,yeri geldiğinde bir değil beş gömlek daha üstün bir seviyeye erişebildiğimiz ve en önemlisi tek başına karar alma-verme mekanizmasındaki özgürlük ile donatılmış olarak tanımlayabileceğimiz bir güç sayesinde para kazanılabilir bu dünyada.

Feleğin çemberinden geçmiş her akl-i selim kişiden sıklıkla duyduğum o söz gibi.

“ İnsan ya aklından ya da sırtından kazanırmış ” .



     

Yani para kazanmak isteyen bir kişi,ya bir başkasının kendisine emrettiklerini yapacak ya da kendi aklını kullanıp kendi kendinin patronluğunda ve sadece kendi istediği biçimde para kazanacaktır.



Global ekonomide sadece internet yoluyla on-line ticarette her yıl trilyonlarca dolar dönmektedir. Affiliate Marketing Sistemi ile yapılan satışlar bu pastadan önemli derecede pay almaktadır.Bu sonuç itibariyle,dünya ticaret uzmanlarının gelecek beş yıl için öngördükleri şey,on-line satışların hemen hemen yarısına yakın bir bölümünün Affiliate Marketerlar yani biz Satış Ortaklarının aracılığıyla gerçekleşeceği gerçeğidir.



Bu sebepten ötürü,akıl sahibi her girişimci kişiliği,ben ve bu işten hatırı sayılır gelirler elde eden diğer Satış Ortağı kimseler gibi Affiliate Marketer (Satış Ortağı ) olmaya çağırıyorum.

Ben de internetten para kazanma yöntemlerini keşfetmeden önce,yukarıda belirttiğim üzere birinci şekildeki gibi para kazanmaya çalışan gruptan biriydim.

Ama,yine internet sayesinde tanıştığım Kazanç Sistemi Eğitim Programı sayesinde artık ben de kendimi ikinci gruba dahil etmiş ve gün geçtikçe artan bir hızla başarı basamaklarını tırmanmaktayım.

Çünkü artık ben de “ bunu ben yaptım” diyebiliyorum.

Bunu sadece ben kendim istediğim için yapıyorum ”diyebiliyorum.

Çünkü artık ben de onlar gibi kazanabiliyorum.

Eğer sen de bu cümleleri gerçekten söyleyebilmek istiyorsan,şimdi kendin için bir şey yap.

Asla kaybeden olmayacaksın.Bu eğitim programı sayesinde sen de kendine yeni bir hayat yaratabilirsin.

O kazananların yaptıkları tek şey,kendilerine güvenmek ve bu işi başarabileceklerine inanmaktı.

İnan bana,senin onlardan hiçbir eksiğin yok ! İhtiyacın olan şey öncelikle kendine inanmak ve bu eğitim setinde sana öğretilecek olan adımları uygulamak.

Daha fazla bilgi ve kanıt videolarını izlemek istiyorsan buradan ulaşabilirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder