10 Mayıs 2011 Salı

NETTEN PARA KAZANMANIN YOLLARI NELERDİR ?





NETTEN PARA KAZANMANIN YOLLARI NELERDİR ?


İnternetin sana sunduğu bu büyük pastadan sen de payını almak istemez misin ?
Buna sadece sen onu kullandığın için sahip olabilirsin.

Nasıl mı ?

Bu yazımı sonuna kadar büyük bir keyifle okuyacağına bahse girerim !  :)

Konu internetten para kazanmak olunca insanların akıllarına ilk gelen şeyler var olan önyargılarına bir başkasını ekleme korkularıdır.

Güzel Türkiyemin teknoloji konusundaki açılımları artık o eski İngiltere’den 8 gol yeme hikayerinin önünü kesen muhteşem futbol ilerlemesini bile gölgede bırakabilecek seviyelere gelmesi beni mutlu kılan birkaç faktörden birisidir.

Günümüz dünyasında gelişimi Robin Hood’un attığı oktan daha da hızlı gitmekte olan :) internetin halihazırda büyümekte olan memleket ekonomisini de pek çok akıllı ülke ekonomisinde yaptığı gibi uçuracağı çok iyi kazançlar elde etmek isteyen her akıllı kişiye malum olmuştur.

Modern dünyada artık vazgeçilmez bir para kazanma aracı haline gelen internet sayesinde oturduğunuz yerden hatırı sayılır gelirler elde etmek artık hayal olmaktan çıkmış durumda.




Peki bu yöntemler neler ?

Çok uzun zamandır araştırdığım,ha bire kurcaladığım şu internetin içerisinde neredeyse konu ile alakalı yerli olsun yabancı olsun girmediğim site kalmazken tüm bunların sonucunda aklıma yatan gerçekçi,hayal etmekten uzak,mümkün olan en az bilgi donanımıyla yapılabilecek birkaç yolu sizlerle paylaşmak istiyorum.

“ Kardeşim,senin bi çıkarın olmazsa ne diye yapasın bu iyiliği bize ? “

Zurnanın zırt dediği yer midir burası bilemiyorum !  :)

Şaka bir yana,bu anlatacağım yöntemlerle biraz gayret gösterip doğru adımları atarsanız neler neler kazanacağınızı başlangıçta tahmin bile edemezken birkaç ay sonra aylık gelirinizi sabitleyip her geçen ay biraz daha artarak devam ettiğini kendi gözlerinizle göreceksiniz.

Benim burada yaptığım şeyin iki önemli nedeni var.

Birincisi kendim bu yollarla zaten kazanıyorum.Başkalarının da kazanmasını istemek belki bir çok kişinin asla tasvip etmeyeceği bir kazanma politikasıdır kendilerince.”Hep bana,Rabbena” cılar diyorum ben onlara. :) Bu onları bağlar,bir şey diyemem.Ama benim mutluluktan anladığım,paylaştıkça çoğalarak,artmasıdır.

İkincisi,böyle yaparak elimden geldiğince geleceğe dönük projelerimde yabana atılmayacak kadar sayıda izleyici portfolyömün desteğini sağlamaktır.

Bu yöntemlerle ilgili görüş ve bilgilerimi,yine internet sayesinde bu platformlardan üzerine katarak sizlere aktarmaya çalışacağım.

İnsan kendi geleceği hakkında aralıklı olsa da düşünür,düşünür,düşünür ve yine düşünür.Ama nedense düşündüklerini yapma aşamasına bir türlü taşıyamaz,devamlı geçiştirir.Hep kendince bir neden (!) icat eder.

Şimdiye kadar kendi geleceğin hakkında gerçekten pek çok kereler düşündüğünü sen de ben de çok iyi biliyoruz.Peki gerçekleştirebildiklerin neler ? Kendine ciddi ciddi sor bakalım.

Artık ben de kazanmak istiyorum ve bunu başarabilirim ” diyecek kadar kendine inancın ve cesaretin varsa sen de hep kaybeden olmaktan çıkıp kazananlardan olabilirsin.



Başlangıçta belirttiğim gibi,eğer sen de henüz sayıları Türkiye’de birkaç binle ifade edilen internetten para kazananların arasına katılmak istiyorsan ilk adımı buradan atabilirsin.

Sana şimdiden bol kazançlar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder