15 Mayıs 2011 Pazar

AFFILIATE MARKETING SİSTEMİ İLE İLGİLİ MERAK EDİLENLER

Merhabalar herkese,

Affiliate Marketing Sistemi ile ilgili merak edilen konular arasında ilgilenen arkadaşlardan aldığım sorular içerisinde şu soru da var.

Bu işi herhangi bir eğitim setinin yardımı olmadan,tek başımıza başaramaz mıyız ?

Bugünkü yazımın konusunu bu soruya genel olarak cevap vermek için ayırıyorum.

Kısaca cevaplamak gerekirse,EVET,hiçbir yardım almaksızın kendi çabalarınızla sürekli deneme-yanılma metoduyla,internette yüzlerce saat geçirdikten ve binlerce dolar kaybettikten sonra öğrenebilirsiniz.




Ama şunu bilmenizi isterim ki,yetersiz ve eksik bilgiyle,hiçbir ücret ödemeden saatlerce araştırıp bulacağınız,içeriği de bedava olmasından dolayı yeterli olmayan ve çoğu İngilizce olan o kaynaklardan anlayacağınız kadarıyla bu işe girişmeniz,sizi sükut-u hayale erdirebilir.



(Sadece kaç gece internetten işin nedirini,nasılını anlamak için kaç tane yabancı kaynaklı site,forum okuyup,kaç tane video izlediğimi ben bilirim!)  :)

İşte bu yüzden bu işe başlarken Affiliate Marketing konusunda ehil olan,yıllarını bu işe vermiş,tecrübe sahibi,gerektiğinde anında sizinle iletişime geçip sorularınıza anında tam ve yeterli bir düzeyde cevap verebilecek uzmanlığa sahip insanların kişisel danışmalığından yararlanmanızı öneririm.



Peki bu kişilere nasıl ulaşabiliriz ?

Bu işin en basit tarafı.Bu bloğumda sizlere aralıklarla tanıtmaya çalıştığım,Affiliate Marketing sistemi ile internetten nasıl para kazanılacağını gerek yazı gerekse videolu anlatımları ve de ücretsiz ömür boyu sürecek destek platformlarıyla sizlerle devamlı bilgi paylaşımı sağlayan eğitim setlerine,elde edeceğiniz kazançların karşılığında oldukça küçük bir meblağ ayırarak sahip olabilirsiniz.



Araştırmalarım sonucunda bu işin en iyilerini daha önceki yazımda da belirtmiştim.Bunların arasında benim de kaynak olarak aldığım öncelikli set Kazanç Sistemini sizlere de tavsiye ederim.Konuyla ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Bolca sağlık ve bolca kazançlar,efendim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder